Niceskill

Witamy na forum nicekill zajzyj do regulaminu!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-11-26 17:51:59

Prokurator
Własciciel sieci
Dołączył: 2020-11-26
Liczba postów: 4
AndroidChrome 87.0.4280.66

Regulamin

§1 Ogólne.

Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
Wszystkie treści, grafiki znajdujące się na stronie są własnością Niceskill.pl, kopiowanie treści bez zgody Administracji surowo zabronione.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy oraz za to co ściągnąłeś z forum – są one własnością ich autorów.
Za nieprzestrzeganie regulaminu możesz zostać ukarany WARN’em.
Nie przeklinaj, na tym forum są też dzieci.


§2 Tematy i posty.

Zanim poruszysz swój problem skorzystaj z wyszukiwarki by nie zaśmiecać forum.
Tematy będące w nieodpowiednich działach będą przeniesione lub usuwane.
Tytuł tematu oraz treści wypowiedzi wprowadzaj tak by były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów. Nazwa tematu zawsze ma być dobrana odpowiednio do opisu, przykład niżej.
Poprawna forma: [Propozycja - Zaokrąglone avatary] - Witam, proponuje dodać na forum zaokrąglone avatary.
Niepoprawna forma: [Propozycja by Dudnes] Witam, proponuje dodać na forum zaokrąglone avatary.
Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli jesteś dyslektykiem, masz dysgrafię itd. możesz skorzystać z programów typu Microsoft Word, FireFox lub Google Toolbar i wiele innych.
Nie wznawiaj tematów, jeśli nie masz do tego konkretnego powodu (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony, itp.).
Aby uwidocznić jakiś post, nigdy nie używaj koloru czerwonego (Wyjątek stanowi regulamin, tematy z aktywnością) – zarezerwowany tylko dla Wyższej Administracji. (Od Vice Administratora wzwyż)
Nie piszemy bezsensownych odpowiedzi w wątkach (np. żal, eh, lol, omg itd).
Jeżeli wypowiadasz się w jakimkolwiek podaniu, musisz podać 3 argumenty dlaczego jesteś na tak bądź nie. (Nie cytujemy odpowiedzi innych i nie piszemy "jak wyżej".)
Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj oraz nie krzycz (nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.)
Pisz zawsze na temat - nie offtopicuj. Sprawy między drugą osobą załatwiaj prywatnie.
Zakaz rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów o treści pornograficznej.
Tematy zamykamy po 5 dniach od napisania ostatniego posta (nie szybciej!)
Tematy przenosimy do archiwum nie szybciej niż po 2 tygodniach od napisania ostatniego posta.
Nie wypowiadaj się we własnych podaniach, jeżeli jest już taka potrzeba użyj opcji edytowania tematu i pod wzorem oznacz osobę, które masz coś do przekazania. Osoby oznaczamy w następujący sposób; @nick


§3 Użytkownicy.

Używaj takiego samego nicku na forum, jak i w grze lub umieść informacje o nicku używanym podczas gry w sygnaturce bądź tytule użytkownika.
Sygnaturki użytkowników nie mogą być zbyt wielki i "ciężkie". Jeżeli moderator lub administrator uzna, że podpis jest za duży, ma prawo go usunąć. Dodatkowo sygnatury nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych oraz obrażających inne osoby.
Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie.
Nie używamy wulgarnych bądź obraźliwych nicków. Zakazuje się używania nicku złożonego tylko i wyłącznie ze znaków specjalnych bądź interpunkcyjnych.
Należy się szacunek do Administratorów i Moderatorów.
Użytkownik może się swobodnie wypowiadać na forum przestrzegając regulaminu.
Każdy ma prawo tylko do zarejestrowania jednego konta, posiadanie wielu kont grozi usunięciem lub zbanowaniem wszystkich kont danego użytkownika.
Użytkownik ma możliwość do korzystania tylko z jednego konta, aczkolwiek może założyć drugie w sytuacji, gdy jakaś osoba trzecia potrzebuje, lecz musi natychmiast poinformować Administrację w takim wypadku.
Zakaz używania znaków specjalnych, których nie można zrobić za pomocą kombinacji klawiszy na klawiaturze.


§4 Ostrzeżenia na forum.

Polityka dotycząca ostrzeżeń jest następująca: za przewinienia łamiące regulamin forum, administratorzy i moderatorzy będą udzielać upomnienia słowne w postaci notatki w poście oraz dodawać ostrzeżenie, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Niektóre posty mogą zostać od razu usunięte, autor posta zostanie poinformowany.
Przewinienia wynikające ze złośliwości, braku kultury, nałożonej blokady lub bana, prywatnych zatargów wywlekanych na forum publiczne będą karane podwyższoną ilością ostrzeżeń.
Jeżeli dany użytkownik nadmiernie łamię regulamin forum w krótkim odstępie czasowym, administratorzy oraz moderatorzy mogą nałożyć indywidualną karę, co to oznacza? przykładowo; Użytkownik x w ciągu jednego dnia złamał aż 3 razy regulamin, za pierwszym razem dostał upomnienie, kolejne 2 skończyły się ostrzeżeniami, czyli łącznie miał ich 2 bo za  pierwszym razem było upomnienie, mimo to dalej łamał regulamin i administrator bądź moderator podjął decyzję indywidualnej kary. Zamiast dodać jedno ostrzeżenie dodał ich aż 3 co poskutkowało, że użytkownik x nie otrzymał łącznie 3 ostrzeżenie a 5.


Ostrzeżenia:
        Pierwsze ostrzeżenie - wstępne brak jakichkolwiek blokad.

        Drugie ostrzeżenie -blokada pisania przez 1h

        Trzecie ostrzeżenie - blokada pisania na okres 6h.

        Czwarte ostrzeżenie - blokada pisania na 24h.

        Piąte ostrzeżenie - blokada pisania na 24h + moderowania zawartości przez 3 dni.

        Szóste ostrzeżenie - blokada na stałe, ban na forum.

Istnieje możliwość odwołania się od ostrzeżenia / bana na forum w dziale "Ostrzeżenia" - Kliknij tutaj.
Osoba posiadająca bana na forum nie ma dostępu do strony, aby odpracować bana musi skontaktować się z Administracją.
Odrabianie ostrzeżeń (warnów) poprzez bota robiącego reklamy nie będą uwzględniane, liczą się tylko reklamy zrobione ręcznie.
Zakaz używania wielokrotnie zrobionych reklam.
Maksymalna ilość odpracowanych warnów - 6. Można z tego skorzystać tylko raz, np. w przypadku, gdy ktoś odpracuje 4 warny może ubiegać się w następnym przypadku o usunięcie tylko 2.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum